onsdag 20 januari 2010

Haiti

Tja folk!

Satt och kika runt på videos så hitta jag denna om en liten kille i Haiti (vet inte vad som hände honom) och ni som är känsliga, titta inte :



Uh, va jag rös till. Sån kaos där borta, sorgligt att se när man vet att man inte kan hjälpa till (utom att skänka pengar)

Men sänder en tanke till dom drabbande och lägger upp en tribute låt gjord av Wordsmith Of NYC producerad av Anno Domini Beats, ladda hem den här :

http://www.speedyshare.com/files/20451140/annodominibeats_wordsmithsofnychaititributetrack.mp3

Läggen även upp 60 minutes Haiti för er som vill kolla :



Jag tycker sånt här intressant men samtidigt så hemskt.
Jag ska själv till Thailand och göra ett projekt arbete om tsunamin i mars, då jag säkert kommer stöta på några hemska berättelser och upplevelser ifrån andra som va där då.

Simma lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar