torsdag 14 januari 2010

2010

tja folk!

Inspelning planerat till helgen för "Under Vår luva" men kan inte sätta ett datum när det släpps, får ta dagarna som dom kommer, men datum kommer det också.
Även planerat en foto runda för ett litet omslag till mixtapet som kommer fotas utav Dominic, tack för att du ställer upp för de (även han som gjort headern)

Varken jag eller Baula har släppt ett tape förr, så det ska bli kul och släppa den och se vad folk tycker om den. "Tapet är en liten bit av drömmen och den smakar gott"
Måste medge att det är så mycket roligare att jobba med större projekt än att släppa lösa tracks, och något jag är taggad för är en musikvideo.
Jag tycker det flyter på nu, och när jag menar att det flyter på kan jag inte säga att det gäller spelningar, intervjuver eller något liknande för något sånt har vi inget bokat, men hojta gärna efter ni hört oss och om ni gillar (haha)
När jag menar att det flyter på är att jag känner att vi brinner för det, för ett tag sen hade jag inte samma motivation till att spela in, men nu finns den och den brinner för fullt!

Inte så länge kvar nu folks, håll ett öga öppet!

Sitter och pumpar Allyawan, en av dom bättre svenska rapparna enligt mig, slänger upp en track med han, ha de soft gott folk!

Ingen aning om denna session är gammal men, den är fet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar