fredag 12 mars 2010

Hej då Sverige, Whrup Thailand?!

Jag tog mig lite i tid att skriva ett inlägg i väntan.

Om nån timma drar jag till Arlanda och sätter mig på ett plan i 10 timmar till Kina för mellanlandning, sen ytterligare 4 timmar från Kina till Thailand, men det är så jävla värt.
Bort från kyla (dock är det jävligt soft väder ute just nu) men all slask och skit.
Det ska bli riktigt jävla skit skönt!!

Nu till något som inte alls har något med ett varmt land och göra, såg att Jay-Z kommer till Peace And Love? Fy helvete nu måste man ju dit. Tänkte först när jag kolla på listan så såg jag typ Chords, Brother Ali som va intressanta, men nu köper jag är biljett direkt när jag kommer hem.. Hard Knock Life live? Kommer bli stort!!

Aja, har inte tid mer.. Ha de grymt OCH LADDA HEM MIXTAPET! : http://data.fuskbugg.se/skalman01/Under%20Var%20Luva%20Mixtape.rar

/ Jerrones!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar